Witam
Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić mały, lecz dosyć ciekawy tutorial. Dzięki niemu możemy zmieniać wygląd naszego LG z
platformy telefonu! Może to nic nowego w erze managera themów, ale dla niektórych to będzie lepsze i wygodniejsze rozwiązanie.. Cała sztuczka polega na zmianie nazw! Niby takie proste i oczywiste, ale jakoś nikt na forum nie wspominał o tym sposobie, więc teoretycznie jestem pierwszy
Potrzebne będą:1.Loadery uploadowane przez
KRYSTIANO:
viewtopic.php?f=9&t=13909&hilit=nowe+loadery2. Motywy z możliwością wejścia w folder Flashcontest na pamięci telefonu (standardowo nie da się), w moim przypadku użyję widgetów:
a. Hide_Android:
viewtopic.php?f=158&t=22306b. Widget SLIQ:
viewtopic.php?f=158&t=14435Teraz należy wgrać loadery od
KRYSTIANO według jego instrukcji podanej w temacie
Obsługa SWF - Nowe loadery wymienionym wyżej. Gdy już to zrobimy ściągamy wybrane widgety (
UWAGA! Muszą to być widgety z możliwością dostania się do pamięci telefonu folderu Flashcontest!*). Nie ma znaczenia czy będą w formacie
*.dmf czy w
*.swf, loadery od
KRYSTIANO obsługują oba rozszerzenia. Teraz zmieniamy nazwę jednego z widgetów na:
Cytuj:
widget.swf - niech to będzie SLIQ
, zaś drugiego na jakąkolwiek inną, np.:
Cytuj:
hideandro.swf
.
I wrzucamy oba pliczki do folderu flashcontest na pamięci telefonu w podfolderach:
Cytuj:
Pamięć Telefonu => Flashcontest => idle => widget
UWAGA!!!Jeżeli oba motywy są w formacie
*.swf czy też w
*.dmf nic się nie stanie. Zaś jeżeli oba będą miały pliki
*.xml o tej samej nazwie, to nie wolno nam pomylić obu plików
*.xml i należy również zmienić ich nazwy analogicznie, w moim przypadku plik
*.xml dotyczący widgety
SLIQ pozostawiam o takiej samej nazwie, zaś plikowi
*.xml dotyczącemu widgetu
Hide_Android zmieniam nazwę na np.:
Cytuj:
cofinghideandroid.xml
.
Teraz teoretycznie mamy dwa motywy, ale tak nie jest. Loadery czytają tylko plik o nazwie
widget .swf lub
.dmf, przy czym zawsze pierwszego czytają o rozszerzeniu
*.dmf, co oznacza, że jeżeli będziemy mieli w owym folderze dwa pliki o nazwach
widget.swf oraz
widget.dmf to loader odczytaj
widget.dmf jako główny widget.
No to teraz przechodzimy do najciekawszej części, bo już nie potrzebujemy komputera
Teraz wystarczy wejść z poziomu widgetu do folderu Flashcontest na pamięci telefonu i po prostu zmienić nazwy plików. Wytłumaczę to na moim przykładzie:
[quote]Moim głównym widgetem o nazwie
widget.swf jest
SLIQ. Widget drugi to
hideandro.swf. Oba pliczki mają swoje pliki językowe, tj. pliki
*.xml. Plik językowy SLIQ-a ma nazwę
cofing.xml, zaś plik tekstowy hide-Androida ma nazwę
cofinghideandroid.xml. Teraz zmieniamy najpier nazwę pliku
widget.swf na np.
widgetsliq.swf, następnie zmieniamy nazwę pliku tekstowego SLIQ-a z
cofing.xml na np.
cofingsliq.xml. Następnie zmieniamy nazwę pliku
hideandro.swf na
widget.swf, analogicznie robimy z jego plikiem tekstowym: z nazwy
cofinghideandroid.xml zmianiamy na
cofing.xml. Zapisujemy wszystkie zmiany i naciskamy czerwoną słuchawkę. Otwiera nam się strona główna telefonu, czyli widget, ale, w moim przypadku (!), to już nie
SLIQ, a
Hide_Android!
UWAGA!!!Analogicznie można zrobić z plikami:
a. keylock-u
b. topmenu
Życzę miłej zabawy
Mam nadzieję, że poradnik jest czytelny
To mój pierwszy poradnik, więc proszę się nie czepiać. Wszelkie wątpliwości proszę pisać na PW lub
gg: All right reserved, cały TuT napisany własnoręcznie bez żadnej pomocy z zewnątrz!
___________________________________
*widgety, które znam, iż posiadają tkową funkcję to:
1.
Google Nexus One by
mateo11112.
SLIQ by
Coco oraz wszystkie jego pochodne
3.
Hide_Android BETA by
Ultimate_19954.
Windows XP by
CocoZ poważaniem
Depo