wiesz, ps3 sklada sie z glownego procka power PC i siedmiu rdzeni. I ten jeden rdzen jest jakby do uzytku takiego a te pozostale siedem maja ograniczenie do pamieci bodajze ale to jednak wiesz... 1 glowny i 7 pozostalych... no i to sa proce Cella. Pozwol ze skopiuje troche z wiki bo juz nie mam sily pisac mialem ciezki dzien w szkole.
Cytuj:
Wydajność procesora Cell jest tak duża, że pierwszy superkomputer zbudowany używając tego procesora okazał się najwydajniejszym komputerem na świecie (osiągając szybkość ponad 1400 teraflopów), i jest ponad trzykrotnie szybszy niż poprzedni rekordzista (którego wydajność wynosi 460 teraflopów)]. Cell jest pierwszym procesorem który umożliwił osiągnięcie wydajności przekraczającej 1000 teraflopów.
No i zeby odpalic emulator ps3 musisz miec cos w stylu w/w. w sumie oplacaloby sie juz kupic dobry tv podlaczyc ps3 i tyle
W ogole te emulatory na wszystko maja duze wplywy na proce i trzeba miec te czterordzeniowke i pare ramu. Zapewne slyszales i powiesz ze ps3 i xbox maja 256 ram ale niestety nasze kochane visty i siódemeczki lubia podkrasc 1-2gb u mnie np na kompie na ktorym mam viste ale nie ultimate ani nawet nie pro, tylko 32-bity home premium i zre 1096MB ramu, wiec bez 2gb nie podchodz tam.
tak w ogole to pisalem to wszystklo itp a sa tak wlasciwie emulatory ps3? zaraz sie wygooglujemy
muhah ktos nawet napisal
Cytuj:
Jezeli kupujesz komputery od NASA to i moze ktos ci napisze
(chodzi o emu ps3/x360
)
oooooooo i mam najlepsza chyba odp na ktora poswiecilem czas, usatysfakcjonowała mnie i Ciebie chyba tez usatysfakcjonuje
Cytuj:
Po pierwsze, konsole nie umrą z prostego powodu - w domu każdy ma TV więc co za problem podłączyć PSa czy Klocka i grać z marszu. PCta trzeba umieć złożyć, zainstalować co trzeba itd itp. Do tego dochodzi wyższa jakość gier robionych na konsole (vide seria FIFA, seria Gran Turismo czy inne takie). Konsola zawsze będzie rozwiązaniem względnie tańszym (konsola + TV vs. pecet). Ten stan rzeczy trwa od zawsze i tak będzie zawsze. Chyba, że doczekamy się w pełni zunifikowanego sprzętu do PC i podzespoły nie będą się różnić ani architekturą, ani sposobem realizowania pewnych zadań. A to jak wiadomo nie nastąpi prawdopodobnie nigdy.
Po drugie, soft na konsole pisany jest pod 1 konkretny zestaw hardware'u. Soft na PC musi działać z wieloma konfiguracjami, umieć wykorzystywać specyficzne własności danego podzespołu i mieć możliwość konfiguracji wydajnościowej. To pochłania kolejne koszty i przez to budżet jest inaczej wyważony aniżeli przy produkcji na konsolę. Przez to sam soft jest też przeładowany jak i ma większe wymagania sprzętowe.
Po trzecie, emulatory konsol powstają na zasadzie inżynierii wstecznej - ani Sony, ani MS, ani Nintendo nie wydadzą stosownych dokumentów na zewnątrz. To, że istnieją porty w jedną czy w drugą stronę dowodzi jedynie możliwości pogodzenia softu między platformami (co oczywiste), ale nikt poza developerem nie otrzyma takiej możliwości. Pomijam tutaj fakt sprzeczności interesów (exclusivy konsolowe).
Po czwarte, ani Intel, ani nVidia nie rozwijają swoich technologii z myślą tylko o graczach. Owszem, rynek ten jest bardzo chłonny, ale ich rozwiązania celowane są na rynki profesjonalistów i tam, gdzie potrzeby związane z wydajnością wykraczają setki razy poza wymogi pana Zen
W skrocie:
kup ps3/x360