Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy





Znajdziesz nas na:
FACEBOOK  |   TWITTER  |   YOUTUBE


Ogłoszenie

Drogi Użytkowniku!

W związku z rozpadem ekipy forum i totalnym zlekceważeniem przez administratora powoli kończymy swoją działalność. Wszystkim stałym jak i nowym użytkownikom serdecznie dziękujemy za lata współpracy i zaangażowania w rozwój serwisu, który niestety nie podołał tak dużej transformacji na jaką liczyliśmy.

Podpisano ~Stara Gwardia LGForum aka. KP500.PL


Regulamin forum


Regulamin Forum - viewtopic.php?f=22&t=580
Regulamin dodawania plików - viewtopic.php?f=22&t=809
Generator postów - viewtopic.php?f=305&t=27164



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 18 lip 2011 17:35 

Rejestracja: 16 sty 2010 15:22
Posty: 7391
Pochwały: 1531
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Motorola
Model telefonu: X Play
Sieć: Play
Obrazek

EA Mobile planuje wydać The Run także na J2ME. Nie znamy jeszcze szczegółów, ale najprawdopodobniej będzie to jak zwykle wersja 3D dla lepszych telefonów i 2D dla słabszych. Więcej info wkrótce.


Autor postu otrzymał pochwałę

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 02 sie 2011 13:32 

Rejestracja: 19 kwie 2011 20:53
Posty: 103
Pochwały: 4
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Nokia
Model telefonu: Lumia 520
Wersja SW/OS: Windows Phone 8
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: Sony Ericsson X8
Miejmy nadzieję że będzie w wersji Landscape.


Autor postu otrzymał pochwałę

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 02 sie 2011 13:59 

Rejestracja: 09 sie 2009 13:24
Posty: 2607
Pochwały: 1195
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: w995
Wersja SW/OS: 1215-7995R1HA03
Sieć: Orange
Drugi model telefonu: Brak
jak :? przeciez na rynku jest tylko pare telefonow ktore sa wstanie odtworzyc panorame,wiec nie rozumiem zdania miejmy nadzieje ze bedzie w takiej wersji,chyba chodzilo o mniejmy nadzieje ze nie bedzie <roll> (albo ja czegos nie zajażyłem :? )


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 02 sie 2011 14:52 

Rejestracja: 16 sty 2010 15:22
Posty: 7391
Pochwały: 1531
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Motorola
Model telefonu: X Play
Sieć: Play
Po raz kolejny powtarzam, że coraz mniej producentów stara się jeszcze wytwarzać wersję landscape, jeśli już to robią to wypuszczają je na dotykowe rozdzielczości, już od dawna nie widziałem gry EA która byłaby w landscape a na pewno nie NFS.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 07 sie 2011 08:09 

Rejestracja: 04 cze 2011 12:49
Posty: 145
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: SE Xperia X8
Wersja SW/OS: 2.3.7
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: LG Cookie
Sieć#2: T-Mobile
bidon184 pisze:
jak :? przeciez na rynku jest tylko pare telefonow ktore sa wstanie odtworzyc panorame,wiec nie rozumiem zdania miejmy nadzieje ze bedzie w takiej wersji,chyba chodzilo o mniejmy nadzieje ze nie bedzie <roll> (albo ja czegos nie zajażyłem :? )

LoL? przeciez jest sporo telefonow ktore potrafia odtworzyc panorame... Kazdy telefon odtworzy panorame tylko wygodnie napewno nie bedzie sie gralo... Napewno bedzie landscape ;P
Wiekszosc gier ktore mam na telefonie to sa gry landscape...

yokozuki pisze:
Po raz kolejny powtarzam, że coraz mniej producentów stara się jeszcze wytwarzać wersję landscape, jeśli już to robią to wypuszczają je na dotykowe rozdzielczości, już od dawna nie widziałem gry EA która byłaby w landscape a na pewno nie NFS.


NFS Shift-Landscape(android)
NFS Hot Pursuit-Landscape(android)
Te gry powyzej to sa gry na androida ale nadal sa one w landscape wiec sa gry od ea (NFS) ktore sa landscape... gdzies byl tez NFS Shift w javie landscape...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 07 sie 2011 08:49 

Rejestracja: 16 sty 2010 15:22
Posty: 7391
Pochwały: 1531
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Motorola
Model telefonu: X Play
Sieć: Play
Ale ta wersja NFSa nie będzie dostępna na inne platformy niż j2me, ale umówmy się ze EA nie wydaje już gier albo wydaje je współpracując z kimś i wtedy są one w landscape w j2me, w androidzie owszem 95% wyścigowych gier nie tylko od EA jest pozioma.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 sie 2011 08:01 

Rejestracja: 23 cze 2010 10:19
Posty: 334
Pochwały: 50
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: Xperia Neo V
Wersja SW/OS: Android 2.3.4
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: Motorola V8
Nom, Fajnie się zapowiada, trzeba tylko mieć nadzieje zeby było w landspace i gra będzie grywalna na cookie ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 30 sie 2011 08:20 

Rejestracja: 09 sie 2009 13:24
Posty: 2607
Pochwały: 1195
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: w995
Wersja SW/OS: 1215-7995R1HA03
Sieć: Orange
Drugi model telefonu: Brak
ja tam jednak obstaje przy swojej teori,dlamnie landscape to panorama czyli grafika jest robiona panoramicznie /krajobr4azowo natomiast 80 % gier ktore niby są landscape to tak naprawde sa to zwykłe gry pionowe obrocone naprzykład akcelometrem i poszeżone ale kosztem danej grafiki,nie ma tam osobnego obrazu graficznego,wiec jakos tych gier w poziomie jest gorsza


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 sie 2011 10:20 

Rejestracja: 16 sty 2010 15:22
Posty: 7391
Pochwały: 1531
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Motorola
Model telefonu: X Play
Sieć: Play
Takie jedno info, nie dotyczące gry a mobinfo. Wszystkie screeny padły ponieważ z tego co wiem, są przenosiny na inny serwer. Dziękuję za uwagę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 31 sie 2011 14:52 

Rejestracja: 19 kwie 2011 20:53
Posty: 103
Pochwały: 4
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Nokia
Model telefonu: Lumia 520
Wersja SW/OS: Windows Phone 8
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: Sony Ericsson X8
A wiadomo już może kiedy ten Need for Speed wyjdzie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 26 wrz 2011 18:16 

Rejestracja: 04 cze 2011 12:49
Posty: 145
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: SE Xperia X8
Wersja SW/OS: 2.3.7
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: LG Cookie
Sieć#2: T-Mobile
bidon184 pisze:
ja tam jednak obstaje przy swojej teori,dlamnie landscape to panorama czyli grafika jest robiona panoramicznie /krajobr4azowo natomiast 80 % gier ktore niby są landscape to tak naprawde sa to zwykłe gry pionowe obrocone naprzykład akcelometrem i poszeżone ale kosztem danej grafiki,nie ma tam osobnego obrazu graficznego,wiec jakos tych gier w poziomie jest gorsza


Tak samo jest z niedawno wydanym na J2ME Asphalt 6 Adrenaline :) Zainstalujcie sobie wersje pionowa i pozoma(obie sa na forum. Pozioma ma lepsza grafike i wiecej szczegolikow ;P


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 02 paź 2011 09:03 

Rejestracja: 02 paź 2011 08:48
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: LG
Model telefonu: kp500
Sieć: Play
Drugi model telefonu: Brak
jak to sciagnac????


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 02 paź 2011 09:03 

Rejestracja: 05 lip 2010 23:15
Posty: 536
Pochwały: 41
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Samsung
Model telefonu: Galaxy S Plus
Wersja SW/OS: Android 2.3.6
Sieć: Play
Drugi model telefonu: Brak
To jest zapowiedź ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 19 paź 2011 09:56 

Rejestracja: 16 sty 2010 15:22
Posty: 7391
Pochwały: 1531
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Motorola
Model telefonu: X Play
Sieć: Play
Po oficjalnej zapowiedzi Need for Speed: The Run, EA ujawnia trochę więcej szczegółów których nie znaliśmy. Przede wszystkim, gra ma wyjść 15 listopada tego roku w Ameryce Północnej, zaś w Europie 17 listopada. Jeśli graliśmy w "Hot Pursuit" czy w "Shift" możemy być pewni że w "The Run" również zasiądziemy za kółkiem i poznamy jeszcze większą dawkę zwariowanych pościgów, szybkich samochodów, a do tego EA wykorzysta funkcję Autolog. W grze będziemy się ścigać od San Fransisco aż do Nowego Jorku, oczywiście nie zabraknie przystanków pomiędzy miastami ;) Możemy być pewni że wyścig to dopiero początek wrażeń i adrenaliny. Będziemy się zmagać na zatłoczonym ruchu ulicznym i nie tylko! Więcej informacji wkrótce.

by ar23s

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 21 paź 2011 17:19 

Rejestracja: 04 cze 2011 12:49
Posty: 145
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: SE Xperia X8
Wersja SW/OS: 2.3.7
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: LG Cookie
Sieć#2: T-Mobile
fajnie jak by bylo na hvga androida :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 kwie 2012 08:29 

Rejestracja: 31 lip 2011 15:06
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: LG
Model telefonu: lg kp501
Wersja SW/OS: orange
Sieć: Orange
Drugi model telefonu: nokia 5300
Sieć#2: Orange
dacie linka na landspace

-- 15 kwie 2012 09:30 --

dacie linka na poziomo


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 kwie 2012 09:14 

Rejestracja: 05 mar 2011 11:07
Posty: 1673
Pochwały: 359
Płeć: Kobieta
Marka telefonu: LG
Model telefonu: Nexus 4
Wersja SW/OS: Android 4.4.4+
Sieć: Play
Drugi model telefonu: Nexus 7
Nie ma, czytaj posty...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 15 kwie 2012 09:17 

Rejestracja: 21 gru 2010 14:49
Posty: 264
Pochwały: 110
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: LG
Model telefonu: GT540
Wersja SW/OS: LiGux
Sieć: T-Mobile
Wersja 320x240 pion :-)


Wersja 240x400 :-)


Autor postu otrzymał pochwałę

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by ® Forum Software © phpBB Group. Theme created StylerBB.net
Samsung Avila, Monte, Wave, Galaxy - LG forum - Jak usunąć Śledzika? - Centrum Nokia - Centrum Samsung Corby
Copyright © 2009-2011 by n3h