Centrum telefonów LG, systemu Android oraz Windows Phone
http://lgforum.pl/

Dyskusja nt. regulaminu
http://lgforum.pl/viewtopic.php?f=22&t=811
Strona 5 z 6

Autor:  Gotori [ 20 wrz 2010 19:21 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Mam taki pomysł . Regulamin przeczytać a w szczególnie nowi . Więc napisać żeby nie pisali takich głupoty jak czy działają gry na czujnik ruchu itp napisać podpunkt a koło niego post taki żeby były wszystkie zagadnienia

Autor:  chanka84 [ 20 wrz 2010 19:23 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

coś za zasadzie tego tematu viewtopic.php?f=7&t=13131 ?

Autor:  ElectroByMe4 [ 20 wrz 2010 19:59 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

A ja chciałbym powrócić do tych postów, tzn postów i ich właścicieli, była dyskusja dnia 16 września w tym temacie i chyba sprawa stanęła Xd

Autor:  Gotori [ 20 wrz 2010 20:41 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Tak chanka to wtedy będzie można zobaczyć kto nie czytał regulaminu i jeśli coś to napisać, żeby czytał regulamin bo tam jest wszystko. EBM4 ma rację co w tym. Sam go popieram

Autor:  Duals [ 20 wrz 2010 20:42 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Wszystko zrobimy... Teraz trochę mamy ważniejsze sprawy ale na dniach i tamte sprawy się załatwi :]

Autor:  bidon184 [ 20 wrz 2010 20:43 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

ale ja nie widze sprzecznosci w tych dwoch punktach :? to tak ja bys oddal cos do komisu wstawiasz podpisujesz ze nie kradzione zostawiasz dane i ok,nie mozesz potem wrocic i zabrac bez uiszczenia odpowiedniej oplaty manipulacyjnej,natomiast jezeli to sie okaze kradzione to odpowiedzialnosc spada na wstawiajacego a nie na komis :? nie wiem czy to dobry przyklad ale taki tylko na szybliego wpadl mi do glowy :roll:

Autor:  Duals [ 20 wrz 2010 20:46 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Ok to być tak dobry i napisz tu Twoją wersję tych paru linijek :]

Autor:  bidon184 [ 20 wrz 2010 20:50 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

ale co ja :? ja tylko pytalem co EBM4 i kulesiak2 widza za sprzecznosc w tych punktach z tematu z 16 wrzesnia,i odpowiedzialem ze ja nie widze ale moge sie mylic oczywiscie ;]

Autor:  Duals [ 20 wrz 2010 20:54 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Aha... Ja myślałem, że chodzi o te wymiary podpisów itp... Przepraszam :]

Autor:  Dominik [ 20 wrz 2010 21:23 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

co do postów i ich właścicieli. Już napisałem stosowną przeróbkę tego punktu w SA.

Autor:  mateo1111 [ 08 lis 2010 20:50 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Ja mam takie małe zastrzeżenie do punktu 3 regulaminu dodawania plików.
n3h pisze:
3. Na forum zamieszczamy wyłącznie pliki przetestowane wcześniej na LG Cookie.


Wątpię, czy ktokolwiek wrzucający pliki w dziale Android (GT540 Swift) testował te gry/aplikacje na Ciasteczku :P
W końcu to forum nie nazywa się już ,,Centrum KP500 i KP501", tylko ,,Centrum LG" ;)

Autor:  Dominik [ 09 lis 2010 00:53 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Zmieniłem ten punkt :D

Autor:  hencoc3 [ 09 lis 2010 15:09 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

może na na temat ale ja bym dał 2 promocyjne
1. chodzi mi o sam regulamin że niech ten co jest tylko na gobalu można by napisać taki skrót bo jak wiem nie każdemu chce się czytać cały regulamin a by można dać streszczenie z najważniejszymi informacjami
2. może dać podobny setem kar ja na forum samsung że np 3 warny zakaz pisania pstów a 5 ban

Autor:  Patrykk147 [ 09 lis 2010 15:52 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Cytuj:
2. może dać podobny setem kar ja na forum samsung że np
nie rozczytałem tego...

Co do streszczenia, cały regulamin jest ważny.

Autor:  Dominik [ 09 lis 2010 15:55 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Cały regulamin napisałem tak aby był zrozumiały. Jeżeli mielibyśmy go streścić, to wiele rzeczy byłoby nie jasnych. Albo czytasz i akceptujesz, albo nie czytasz i w końcu awansujesz na rangę zbanowany, proste.

Co do systemu kar... to jest nasze forum, więc dlaczego mamy wprowadzać zmiany takie jak na innych forach?


To tyle co mam do powiedzenia.


hencoc3 kupże Ty sobie wreszcie słownik, albo włącz opcję sprawdzania błędów w przeglądarce!

Autor:  yokozuki [ 22 sty 2011 14:09 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Ja wypatrzyłem kilka usterek :

Nad poprawnością przestrzegania zasad czuwają Moderatorzy serwisu lgforum.pl

Ogólne

1. Decydując się na wypowiedź na forum akceptujemy jego regulamin a z nim wszelkie kary w przypadku jego złamania.

2. Przed napisaniem nowego tematu należy skorzystać z funkcji Szukaj i zajrzeć do FAQ (Najczęściej zadawane pytania). Być może Twój problem jest już rozwiązany.

3. W niektórych działach występują dodatkowe zasady pisania postów. Zasady te są w przyklejonym temacie.

4. Temat wątku powinien zawierać krótki i konkretny opis jego treści. Tematy w stylu "Pomocy", "Ratunku", "DLACZEGO?" będą usuwane, a ich autorzy będą karani ostrzeżeniem.

5. Wypowiadając się na forum zwracaj uwagę na zasady pisowni. Jeśli masz z tym problemy - korzystaj z opcji autokorekty w edytorze tekstu (np. MS Word), a dopiero później wklej sprawdzony tekst na forum, bądź korzystaj z przeglądarki sprawdzającej pisownię (np. Firefox, Opera)

6. Sprawy prywatne załatwiamy na korzystając z PW, dowolnego komunikatora internetowego.

7. Zabrania się używania wulgaryzmów i obrażanie innych użytkowników forum.

8. Zabrania się zamieszczania na forum linków do materiałów o treści pornograficznej lub propagujących jawnie jakąkolwiek przemoc.

9. Zabrania się reklamowania na forum stron o podobnej tematyce (również w formie zakładania kont o loginie, który jest adresem strony lub podobnym - np. jakasstrona.pl oraz w jakiejkolwiek innej formie). Zabrania się również ewidentnego reklamowania innych stron internetowych bez zgody administratora lgforum.pl.

10. Zabrania się wysyłania PW (prywatnych wiadomości) o tematyce reklamowej.

11. Zabrania się umieszczania linków z tego forum na innych forach lub stronach.

12. Avatar i podpis nie mogą zawierać treści obraźliwych.

13. Nagminne pisanie postów bez konkretnej treści jest uznawane za SPAM i karane ostrzeżeniem.

14. Zabrania się pisania postów wielkimi literami.

15. Użytkownikom zabrania się używania kolorów zarezerwowanych dla Ekipy (czerwony i zielony). Dotyczy to zarówno postów, jak i podpisów. - Tutaj jest nieścisłość, jeżli już piszemy ekipy to niedozwolone są wszystkie kolory takie jak pomarańczowy - uploaderzy i inne.

ImageKontoImage

1. Użytkownik swoją nazwę wybiera podczas rejestracji użytkownika na forum dożywotnio. Zabrania się używania nazw wulgarnych/erotycznych/rasistowskich/brutalnych itp. Konta o takich nazwach będą banowane natychmiastowo bez możliwości zmiany nazwy na inną. Wszelkie całkowite zmiany nazwy nie będą brane pod uwagę. Administracja forum jest w stanie zmieniać jedynie cząstkowe części nazwy np. zmiana małej litery na wielką, usunięcie jakiejś liczby lub litery z nazwy, zmiana danej litery, liczby na inną czy też usuwanie literówek bądź błędów m.in. ortograficznych, pod warunkiem że dany użytkownik jest zarejestrowany mniej niż 3 miesiące na forum i nie posiada więcej niż 150 postów ze względów oczywistych.

2. Użytkownik po zarejestrowaniu konta lub w czasie rejestracji może uzupełnić swoimi danymi takie pola jak: "Telefon" - Marka i model posiadanego telefonu, "Wersja Softu" - Wersja używanego softu w swoim telefonie, "AOL Instant Messenger" - Swój nr. kontaktu z komunikatora Gadu-Gadu, oraz "Strona WWW", "Miejscowość", "Zawód" i "Zainteresowania". - Tutaj według mnie należałoby wprowadzić coś takiego w Model telefonu aby było można wpisać kilka (np. ja mam 2 LG) więc ta bariera jest trochę denna bo może ktoś ma inną markę telefonu więc spokojnie to miejsce może być wolne do wpisywania.

3. Każdy użytkownik forum upoważniony jest do korzystania tylko z jednego konta na forum. Zabrania się przydzielania pochwał z kont o tym samym lub podobnym (ten sam początek informuje nas że użytkownik korzysta ze zmiennego IP) IP.
Za niestosowanie się do w/w punktu Regulaminu, główne konto zostaje ukarane ostrzeżeniem na koncie (warnem) a drugie podrzędne zostaje zbanowane na stałe.

4. Zasady dotyczące podpisu i avataru:
a) Podpis nie może być dłuższy niż 5 linijek tekstu (rozmiar NORMALNY), 3 linijki tekstu (rozmiar DUŻY i WIELKI)
b) Parametry userbarów/sygnatur:
dopuszczalna wielkość userbara to 350x20 pix, maksymalna wielkość sygnatury to 600x160 pix, bez tekstu lub mniejszej wysokości z tekstem:
130 pix + 1 linijka,
100 pix + 2 linijki,
70 pix + 3 linijki,
40 pix + 4 linijki tekstu
maksymalna wielkość sygnatury/userbara w podpisie to 300 kb
c) Avatar powinien mieć wymiary maksymalnie 100x100 pix i wagę nie przekraczającą 30kb
d) Podpis i Avatar nie może zawierać: treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych, przekleństw, linków do innych for i stron traktujących o telefonach komórkowych, warezowych i łamiących polskie prawo oraz zabrania się umieszczania ogłoszeń sprzedam/kupię/zamienię oraz naboru ekipy na strony/fora/portale itp
e) surowo zabrania się używania podpisów i avatarów zawierających grafikę rang forum.

ImageKary i ostrzeżeniaImage

1. Użytkownicy łamiący regulamin forum, będą karani ostrzeżeniami. Nagminne łamanie zasad grozi (po otrzymaniu 5-tego ostrzeżenia) blokadą konta.

2. Zakładanie nowego konta przez użytkownika, który otrzymał ostrzeżenie jest zabronione i wiąże się to z blokadą konta.

3. Użytkownik za złamanie któregokolwiek z punktów Regulaminu forum otrzymuje natychmiast warn bez wcześniejszego wyjaśnienia sprawy (po upływie terminu 7 dni od rejestracji). Za 5 warnów konto użytkownika zostaje zbanowane na stałe. Jeśli dany punkt Regulaminu informuje o wymiarze kary za jego złamanie, wówczas jest on priorytetem jeśli chodzi o ten pkt regulaminu, pozostałe punkty karane są na podstawie tego punktu Regulaminu. Ostrzeżenia są automatycznie kasowane po upływie 90 dni od daty otrzymania danego ostrzeżenia lub mogą zostać usunięte przez administracje forum. By jednak tak się stało należy przedtem złożyć odwołanie od ostrzeżenia w temacie Skargi/Uwagi na prace Admina/Moderatorów/vModeratorów, wówczas gdy zostanie ona pozytywnie rozpatrzona, ostrzeżenie zostanie usunięte. - byłbym za zmniejszeniem dni do wygaśnięcia warna na jakieś 30 do 60

4.Użytkownik, który posiadał range na forum, a z jakiego powodu ją stracił, może się o nią ubiegać w terminie do trzech miesięcy od daty jej utraty.

5.Użytkownik posiadający na forum więcej niż jedną rangę zobowiązuje się do przestrzegania ograniczenia zmiany rangi. Ograniczenie to mówi, że range na forum można zmienić tylko raz na 24h. Gdy zmiana rangi nastąpi szybciej niż w przeciągu 24h od poprzedniej, otrzyma on ostrzeżenie. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, dodatkowa ranga zostanie mu odebrana


ImageInneImage

1. Decyzje Administratorów i Moderatorów są ostateczne i nie ma od nich odwołania. W szczególnych przypadkach możemy rozpatrzyć sprzeciw złożony w temacie Skargi/Uwagi na prace Admina/Moderatorów/vModeratorów - dołożyć wszystkich członków czyli vspecówm, speców, upków itd.

2. Administrator oraz Moderatorzy dołożą wszelkich starań, aby posty użytkowników były zgodne z prawem, jednak właścicielami poszczególnych postów są ich autorzy i to oni ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.

3. Forum lgforum.pl nie odpowiada za działania lub zaniechania osób korzystających z jego zasobów.

4. Forum lgforum.pl dokona wszelkich starań, by treści i odnośniki publikowane przez użytkowników były w pełni legalne.

5. Forum lgforum.pl zobowiązuje się do natychmiastowego usunięcia odnośników do materiałów umieszczonych niezgodnie z prawem po otrzymaniu stosownej informacji. Informacje o takich linkach prosimy zgłaszać, za pomocą przycisku "Raportuj post" lub dowolną inną drogą kontaktu z moderatorem lub administratorem.

6. Wszystkie linki w dziale Pobieralnia (download) należy zakodować, czyli podać (bez spacji) w znacznikach [code ] LINK [ /code]. Prośby umieszczamy w działach "Szukam", dziękujemy opcją "Pomógł", w tematach staramy się jedynie wymieniać komentarze, nieaktywne linki zgłaszamy opcją "Zgłoś ten post" - "!". Każdy dodany plik, jeśli na to pozwala, musi zostać przetestowany na naszym telefonie, dodajemy tylko sprawne i działające pliki. Zakładając nowy temat należy dostosować go do standardu i zasad zawartych w Regulaminie dodawania plików lub do Regulaminów poszczególnych działów.


ImagePostanowienia OgólneImage

1. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Wszystkie wypowiedzi wyrażają punkt widzenia użytkownika, który je pisał, zatem właściciel serwisu lgforum.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zawartość wiadomości.

2. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, seksualnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili bez podania przyczyny jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

3. Skrypt tego forum wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum.

4. Na forum co pewien czas będą organizowane przez administracje forum konkursy z nagrodami. Udział w konkursach będą brać mogli tylko i wyłącznie użytkownicy zarejestrowani na forum od co najmniej miesiąca oraz posiadający co najmniej 30 sensownych postów. Pozostałe zasady konkursowe takie jak główny cel/zadanie konkursowe, nagrody, rangi które mogą brać udział, itp. będą wymienione w regulaminie konkursu dostępnym w temacie konkursowym. Czasami konkursy mają inne wymagania

5. Jeżeli chcemy komuś podziękować i/lub wyrazić uznanie za jago prace/działanie/itp używamy funkcji "Przyznaj pochwałę" (czarny prostokąt z napisem "Pomógł" umieszczony w prawym dolnym rogu każdego postu - obok ikony Raportowania postu). Nie dziękujemy odpowiadając w temacie Więcej o systemie pochwał - LINK

6. Każdy nowy użytkownik ma czas na dostosowanie się do regulaminu - 7 dni. Ten sam okres czasu dotyczy zmian w regulaminie. Po tym czasie każdy użytkownik forum będzie karany wg regulaminu bez wyjątków

7. Sieć reklamowa Google AdSense jest zewnętrznym dostawcą reklam na tym forum. W celu dopasowania tematyki reklam do Twoich zainteresowań i ich wyświetlenia, firma korzysta z plików cookie. Reklamy mogą być dopasowane do informacji wynikających z Twoich poprzednich wizyt w tej i innych witrynach, z wyłączeniem danych powodujących naruszenie prywatności, w rodzaju imienia i nazwiska, numeru telefonu i innych danych kontaktowych czy adresu. Możesz wyłączyć dopasowywanie reklam do Twoich zainteresowań klikając tutaj — w tym samym miejscu dowiesz się więcej na ten temat.

8. Download / Pliki
a) Każdy plik powinien zawierać w swojej nazwie "lgforum.pl bądź kp500.pl"
b) Pliki należy opisywać zgodnie z Regulaminem dodawania plików.
c) Jeśli jest więcej plików, należy dodać screen'a (zdjęcie/obraz katalogu).

UWAGA: Wszystkie pliki umieszczone na niniejszym Forum umieszczone są jedynie w celach informacyjnych. Pobierając wszystkie gry, aplikacje i programy oświadczasz, że pobierasz je na własną odpowiedzialność i traktujesz je jako kopie oryginalnych plików, które pobrałeś za opłatą lub ze strony producenta. Nie odpowiadamy za żaden z zamieszczonych tu plików.

9. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

Sorki za te img ale nie chciało mi się już tego edytować.. To napisane kursywą bądź kolorem to moje uwagi.

Autor:  chanka84 [ 22 sty 2011 14:10 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Popraw proszę te zmiany na kolor bo kursywą to słabo widać

Autor:  Damon [ 01 lut 2011 22:14 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

yokozuki pisze:
(...)
1. Decyzje Administratorów i Moderatorów są ostateczne i nie ma od nich odwołania. W szczególnych przypadkach możemy rozpatrzyć sprzeciw złożony w temacie Skargi/Uwagi na prace Admina/Moderatorów/vModeratorów - dołożyć wszystkich członków czyli vspecówm, speców, upków itd.(...)



Masz na myśli dopisanie do nazwy tematu reszty grup funkcjonujących na forum? Jeśli już to nie lepiej zmienić treść nazwy danego tematu na "Skargi/Uwagi na prace ekipy"?
Dodając do tego punktu taki zapis stwierdzalibyśmy że nie tylko Decyzje Administratorów i Moderatorów są ostateczne ale i również decyzje vspeców czy upków a to już jest krytyczny błąd bo z tego co mi się wydaje to akurat oni nie mają praw ani równych ani chociażby zbliżonych do Administracji plemienia jaką są Admini i Modzi.
Tylko niektóre osoby z pozostałych grup mają prawa moderowania (przynajmniej tak było za mojej kadencji, nie wiem jak obecnie działają struktury ekipy bo przez te kilka miesięcy sporo mogło się zmienić poza tym już widzę sporo ciekawych zmian ;))

Podsumowując, TYLKO decyzje Administratorów i Moderatorów (dokładnie tylko tych rang!) są ostateczne i tylko wyjątkowo mogą zostać zmienione np. nałożony ban czy ostrzeżenie, reszta rang niech spełnia swoje zadanie, uploader dodaje pliki, spec niech pomaga wykorzystując odpowiednio swoją wiedzę a moderatorzy niech dbają o porządek ;)

Autor:  Dominik [ 01 lut 2011 22:48 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

dla sprostowania: ostateczne są decyzje Administratorów i Moderatorów Globalnych

Autor:  Piterolex [ 17 paź 2011 20:25 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja nt. regulaminu

Ja mam pytanie cd."maksymalna wielkość sygnatury/userbara w podpisie to 300 kb"
Jeżeli mam wrzuconą sygnaturę/userbar na jakiś zewnętrzny hosting, to po co dawać ograniczenie do 29.3% MB?

Strona 5 z 6 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/