Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy





Znajdziesz nas na:
FACEBOOK  |   TWITTER  |   YOUTUBE


Ogłoszenie

Drogi Użytkowniku!

W związku z rozpadem ekipy forum i totalnym zlekceważeniem przez administratora powoli kończymy swoją działalność. Wszystkim stałym jak i nowym użytkownikom serdecznie dziękujemy za lata współpracy i zaangażowania w rozwój serwisu, który niestety nie podołał tak dużej transformacji na jaką liczyliśmy.

Podpisano ~Stara Gwardia LGForum aka. KP500.PL


Regulamin forum


Regulamin Forum - viewtopic.php?f=22&t=580



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 20 lip 2013 16:05 

Rejestracja: 20 lip 2013 15:58
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: LG
Model telefonu: p880
Sieć: Plus
Na wstępie powiem, że przeczytałem wiele tematów na ten temat. Jednak nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.

Najpierw w czym rzecz. Jeżeli rozpoczynam aktualizację telefonu (przez LGMobile Support Tool oraz LG PC Suite) i w obu programach pokazuje mi, ze jest dostępna nowa aktualizacja, pobiera się ona i po rozpoczęciu aktualizacji po około 5-6% wyskakuje błąd z połączeniem, sugerują sprawdzenie połączenia telefon - komputer. Oczywiście sprawdzałem wszytko i nadal nie pomaga.
Poniżej foto błędu z LG PC SUITE
Hosting Zdjęć-lg.png

Podobny błąd jest w LGMST.

Teraz pytanie gdzie lezy problem i jak sobie z nim poradzić w "legalny" sposób aby nie stracić gwarancji.

I jeszcze jedno pytanie, szukając odpowiedzi na ten problem sprawdziłem, że jakiś tam numer mojego telefonu zawiera fragment AMR (chyba bo nie pamiętam dokładnie) zamiast EUR. Nie mogę znaleźć ponownie tego kodu który należy wpisać. I czy jak wgram (liczę, że się uda) aktualizację to czy będzie język polski? Skoro telefon nie jest przeznaczony (?) na rynek europejski.

Dodam, że aktualizowałem też sterowniki USB z programu LMMST

I jeszcze 2 pytania: czy standardowy budzik pozwala wybrać swoja muzykę jako dzwonek i gdzie ustawia się szybkie wybieranie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 28 lip 2013 11:45 

Rejestracja: 23 sty 2011 17:27
Posty: 82
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Nokia
Model telefonu: C3 00
Wersja SW/OS: Symbian s40
Sieć: Orange
Drugi model telefonu: LG GT500
Sieć#2: Orange
a masz dobry tryb USB?
zmień port USB w komputerze tzn podłącz pod inny np z tyłu komputera a nie z przodu lub na odwrót


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by ® Forum Software © phpBB Group. Theme created StylerBB.net
Samsung Avila, Monte, Wave, Galaxy - LG forum - Jak usunąć Śledzika? - Centrum Nokia - Centrum Samsung Corby
Copyright © 2009-2011 by n3h