Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy





Znajdziesz nas na:
FACEBOOK  |   TWITTER  |   YOUTUBE


Ogłoszenie

Drogi Użytkowniku!

W związku z rozpadem ekipy forum i totalnym zlekceważeniem przez administratora powoli kończymy swoją działalność. Wszystkim stałym jak i nowym użytkownikom serdecznie dziękujemy za lata współpracy i zaangażowania w rozwój serwisu, który niestety nie podołał tak dużej transformacji na jaką liczyliśmy.

Podpisano ~Stara Gwardia LGForum aka. KP500.PL


Regulamin forum


Regulamin Forum - viewtopic.php?f=22&t=580



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 22 paź 2011 17:19 

Rejestracja: 14 gru 2010 22:52
Posty: 3
Płeć: Kobieta
Marka telefonu: LG
Witam, mam problem z moim Lg gt505, a mianowicie gdy chciałam skorzystać z Opery wyskoczył komunikat: "pamięć pełna!". Szukałam co może być powodem tego komunikatu i w końcu znalazłam w Menadżerze pamięci, że pamięć telefonu jest zapełniona w 99%. Niestety nie wiem dlaczego, ponieważ wszystkie pliki zapisuje na karcie pamięci.. Dodam że nie pomogło nawet wyczyszczenie pamięci telefonu..

Z góry dziękuje za pomoc.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 22 paź 2011 19:21 

Rejestracja: 30 sie 2010 22:22
Posty: 2342
Pochwały: 236
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Apple
Model telefonu: iPhone 13 Pro
Wersja SW/OS: iOS 17.3.1
Sieć: Orange
Drugi model telefonu: Xiaomi Mi9
Sformatuj kartę pamięci i zrób factory reset.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 22 paź 2011 20:59 

Rejestracja: 14 gru 2010 22:52
Posty: 3
Płeć: Kobieta
Marka telefonu: LG
niestety to nic nie dało.. w dalszym ciągu jest 99% zajętego miejsca.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 22 paź 2011 22:31 

Rejestracja: 30 sie 2010 22:22
Posty: 2342
Pochwały: 236
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Apple
Model telefonu: iPhone 13 Pro
Wersja SW/OS: iOS 17.3.1
Sieć: Orange
Drugi model telefonu: Xiaomi Mi9
A masz gwarancje?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 23 paź 2011 07:21 

Rejestracja: 04 cze 2011 12:49
Posty: 145
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna
Marka telefonu: Sony Ericsson
Model telefonu: SE Xperia X8
Wersja SW/OS: 2.3.7
Sieć: T-Mobile
Drugi model telefonu: LG Cookie
Sieć#2: T-Mobile
Jesli jeszcze nie zrobilas tego factory reset to usun poprostu historie przegladania. Przynajmniej ja ttak mam na androidzie ze zajmuje coraz wiecej im wiecej stron bylo przegladanych

Wysłano z E15i z użyciem Tapatalk


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 23 paź 2011 10:05 

Rejestracja: 14 gru 2010 22:52
Posty: 3
Płeć: Kobieta
Marka telefonu: LG
tak gwarancje jeszcze mam :)

a co do historii przeglądałam to czyściłam nawet po kilka razu i zwalnia jedynie parę kb.



Tak jak pisaliście oddałam telefon do serwisu i faktycznie było coś nie tak z oprogramowaniem. Na szczęście zostało to już naprawione :)
Dziękuje bardzo za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by ® Forum Software © phpBB Group. Theme created StylerBB.net
Samsung Avila, Monte, Wave, Galaxy - LG forum - Jak usunąć Śledzika? - Centrum Nokia - Centrum Samsung Corby
Copyright © 2009-2011 by n3h